2017/10/07

Prosty tshirt z czarną różą | DIY


Ostatnio podobna bluzka mignęła mi gdzieś na pinterest, nie zapisałam jej ale ciągle miałam gdzieś w głowie tę inspirację, tym bardziej że ostatnio lubię takie rzeczy, które pasują po prostu do wszystkiego, są mega uniwersalne. Koszulka ta będzie bardzo pasować do spodni z wysokim stanem do tego czarny pasek z klamrą, prosto a efektownie, stylizacja ze zdjęć z dzisiejszego posta to przypadek :D Koszulkę założyłam pod kurtkę wybierając się na wycieczkę w góry, miało być
 przede wszystkim wygodnie stąd również te straszne legginsy, stwierdziłam a co tam wykorzystam zdjęcia na bloga, zawsze to mniej roboty...ups! 



Jak zwykle przygotowałam dla was instrukcję

Przygotuj zwykłą białą bawełnianą koszulkę, takie kosztują teraz grosze, czarną farbkę do tkanin,
cienki pędzelek, pojemnik z wodą, ołówek, spinacze, tekturkę lub inną podkładkę.


Podłóż swoja podkładkę pod koszulkę, w miejscu w którym zamierzasz malować, 
naciągnij delikatnie i złap spinaczami, dzięki temu łatwiej będzie Ci malować. 
Znajdź odpowiednią grafikę w internecie, bądź maluj z głowy :)
Aby było prościej naszkicuj obrazek na koszulce ołówkiem, unikniesz wtedy niechcianych błędów.
Alternatywa - jeżeli kompletnie nie posiadasz talentu, grafikę możesz po prostu wydrukować
i podłożyć pod koszulkę, malować po wzorze, warunek- koszulka nie może być gruba, najlepiej
delikatnie prześwitująca jak w moim przypadku.





Życzę wam udanego sobotniego wieczoru i pogodnej niedzieli :)

koszulka - kik + diy
kurtka - chicoree.ch
legginsy - h&m
buty - deezee



4 komentarze: