2017/08/21

Naszyjnik z chwostami DIY


Styl Boho stał się ostatnio bardzo modny i pożądany, zarówno w modzie jak i w urządzaniu wnętrz, dziś jednak o tym pierwszym, pokażę wam jak zrobić naszyjnik właśnie w tym stylu.
 Kolorowe chwosty zawsze kojarzą mi się z latem, ciepłem, plażą, a ponieważ lato powoli ucieka na małe polepszenie humoru postanowiłam zrobić naszyjnik właśnie z takimi chwostami. 
 Do jego wykonania potrzebujemy tylko starego łańcuszka , kolorowych nici i koralików, nie musimy nic kupować wystarczy dobrze poszukać na dnie szuflad :)
Naszyjnik na tyle mi się spodobał, że jestem w trakcie robienia dwóch innych diy, właśnie z takimi kolorowymi chwościkami, a teraz zapraszam na instrukcje :




Do tej przeróbki potrzebujemy starego łańcuszka, biżuteryjne kółka do mocowania, kolorowych nici, kolorowych koralików, kawałek tekturki i nożyczki. 
Wybierz kolory nitek z których zamierzasz robić chwosty i zaplanuj ile sztuk chcesz zamontować
 do łańcuszka. Teraz czas na wykonanie chwostów: wytnij tekturę o takiej szerokości aby odpowiadała dwóm długościom chwosta, nawijaj na nią nitki tak jak na powyższym zdjęciu.
Nitki rozetnij na pół i jeszcze raz na pół (zdjęcie niżej) a później jeszcze złóż na pół, zwiąż i owiń na górze nitką w tym samym kolorze. Chwosta przytnij aby był równy. Czynności powtórz w przypadku każdego chwosta  :)



Przygotowujemy nasz łańcuszek i za pomocą ogniwek przyczepiamy nasze chwosty, możecie zrobić również bransoletkę do kompletu tak jak ja, a żeby było jeszcze bardziej kolorowo do chwostów poprzyklejałam kolorowe koraliki. 







Czy post am się podobał? przydał? Czekam na opinie w komentarzach! Miłego wieczoru kochani

naszyjnik - diy
bluzka - h&m
spodnie - zara
torebka - zara
buty - ralph lauren zalando





7 komentarzy: