2017/07/16

Jak przerobić tenisówki?


Witajcie w ten ciepły niedzielny wieczór, nie było mnie tu tydzień a tu już kilka nowych przeróbek czeka na swoją kolej publikacji. Ten tydzień był dosyć ciężki i męczący, cieszę się że się kończy, a ja w spokoju mogę usiąść i do was napisać, przynajmniej krótko, bo tak dzisiaj będzie. Nie obrzucę was również kupą zdjęć, ale mam nadzieje, że dzisiejsza przeróbka wam się spodoba i ją wykorzystacie. 
Porządkując ostatnio szafkę z butami natknęłam się na stertę tenisówek, na pewno je znacie i miałyście przynajmniej jedną parę, ja swego czasu bardzo je lubiłam i na pewno miałam 
ich około 10 par. Czas ich świetności niestety minął, ale postanowiłam je jeszcze jakoś wykorzystać,
tak oto powstały letnie buty, ni to balerinki ni espadryle, ale powiem wam że je polubiłam...


Czego potrzebujemy:
-tenisówki
-nitka,igła,nożyczki
-wstążka lub guma
-klej typu kropelka
-ozdoby/biżuteria


Przeróbkę zaczynamy od odpowiedniego "powycinania" buta . Zaznaczamy czubek i piętę tak abyśmy nie odcięli zbyt dużo materiału, odcinamy pozostałość jak najbliżej podeszwy, tak jak na zdjęciu nr.4. Rozcięcia wykańczamy przyszywając tasiemkę, tak jak na zdjęciach poniżej. 
Do buta przyszywam pasek z tasiemki (do zawiązywania na kostkę) i przyklejamy ozdoby, moje to pozostałości z biżuterii, ciekawie będą wyglądały też koraliki czy ćwieki.







7 komentarzy:

  1. Takie buciki byłyby dla mnie idealne, bo nie przepadam za sandałkami. Aż muszę poszukać w odmętach szafy, czy nie mam jakichś :) Twoje są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę mieć zakryte palce do pracy, wiec w taki upał nie lubię zbytnio zakładac adidasów :D tak ze zawsze taka para się przyda :))
      dziękuje cieszę sie że Ci sie podobaja :)
      tak więc działaj! :)

      Usuń
  2. Zainspirowałaś mnie, przeróbka wyszła Ci obłędnie taki miks baletek espadryl i sandałków <3
    Kiedyś nawet chodziłam w takich tenisówkach , są strasznie wygodne muszę sobie kupić kilka par w celu zmiany w twoim stylu ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie takie nie wiadomo co, ale spoko :D tak jak mowisz sa mega wygodne a teraz i przewiewne <3 :D

      Usuń
  3. Super buty! Świetnie je odnowiłaś, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny pomysł :)


    Buziaki piękna :*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń